Tråd: Mannens hår
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-08, 11:03   #119
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannens hår

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Utseende inkludert hår og klær sier jo endel om hvem man er som person, og langt hår representerer litt den rocka opprøreren i mitt hode.

Det tenkte jeg ikke på en gang. Det høres ut som om du lever i en helt annen verden enn meg. Jeg ville heller tenke at det var politisk ukorrekt blant unge* i dag å tenke at langt hår = rebell.

Ellers er jeg kanskje et lite snev miljøskada og vant til at de som ser skumlest ut oftest er de snilleste.

*Ung er selvsagt 20-45.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat