Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-08, 11:46   #85
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: En ny tissetråd - tisser du i dusjen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er vel et fåtall som faktisk foretrekker dusjen fremfor do (med mindre det er etter fødsel osv), og går inn i dusjen FOR å tisse, det skjønner vel alle? Her er det jo snakk om at man har vært på do før man dusjer (jeg gjør alltid det) og at man plutselig må tisse igjen når man står der. Da går jeg piskede ikke ut av dusjen og våter ut hele gulvet altså. Hadde jeg måttet nr. 2 hadde jeg jo selvsagt gjort det, det blir jo noe helt annet enn sterile kroppsvæsker.
Det er sjelden jeg tisser i dusjen, da jeg alltid går på do først, men må jeg så må jeg og da får jeg ikke psykiske problemer av å la det renne litt sterile kroppsvæsker nedi avsluket sammen med svette, rumpelukt og mensenblod.

Må bare signere!

Det skjer kanskje en gang per jubelår, men ærlig talt. Det er sterilt og virkelig ikke noe jeg får problemer med i etterkant.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat