Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 12:59   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.048
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilen bak kjører skremmende nærme

I dag hadde jeg en skremmende opplevelse på vei til jobb.

Jeg kjørte TIDLIG i dag, og var på veien 06.45. Jeg kjører fra Vålerenga til sentrum og derfor gjennom Ekeberg-tunnelen. Så tidlig glir trafikken ganske greit (altså fartsgrensen), men det er ganske mange biler i begge filene.

I dag ble jeg liggende foran en bil som kjørte helt skrekkelig nærme meg. Den lå så nærme at jeg ikke kunne se lysene dens og dette skjedde i overkant av 70 km/t. Det syntes jeg var forferdelig skummelt, men jeg kunne ikke bytte fil, for det var fullt av biler i den andre filen også.

Hva gjør dere i slike situasjoner? Det er jo ekstremt trafikkfarlig?

Må bare legge til at da vi kom ut av Ekeberg-tunnelen så vrengte denne bilen som lå bak meg seg umiddelbart over i et annet felt UTEN å sjekke blindsona si. At det gikk bra var et under og skyldtes utelukkende en meget oppmerksom fører i den bilen som allerede lå i den fila.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat