Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-08, 14:50   #2
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Unger som ikkje tåler melk, kva med oss andre ?

Opprinnelig lagt inn av Nemi80, her.

Var den beste overskrifta eg kom på i farten.

Minste jenta tåler ikkje melk, eldstemann tålte ikkje melk, kunne få melk, tåler ikkje melk igjen.

Eg har altså to unger som ikkje bør få melk i seg. Er det lettast å skifte ut all melk her i huset med rismelk og havremelk og dei andre produkta til alle sammen. Eg har lite lyst til å lage to middager heile tida, men veit ikkje korleis desse andre produkta virker inn på smak og slikt. Me er jo vant til å bruke vanlig melk.

Minste jenta får Nutramigen på blå resept. Den varer jo kun i 1 år. Er det nokon som veit kor mykje utredning dei no vil ha ?
Då me fekk gjekk eg til legen og sa ho ikkje tålte melk, forklarte symptoma, legen sendte søknad til Haukeland og resepten kom i posten 2 månader etter.

Like greit no og, eller kva ?

Vi fikk Nutramigen på blå resept uten noen videre utredning frem til storebror var fire år.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat