Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 15:45   #20
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilen bak kjører skremmende nærme

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En bekjent av meg fortalte meg da han holdt på å kjøre opp til klasse II, at lastebiler og trailere helst ikke skal stoppe. De har problemer med å komme i gang igjen. Etter det har jeg holdt meg langt unne disse montrene, så godt jeg kan. Det er kanskje derfor at det hender ulykker i lyskryss, de senker farten, men vil prøve å unngå å stoppe. Jeg håper det bare er et unntakstilfelle.

Jeg har også lappen på vogntog, og da lærer vi faktisk at lastebiler trenger lengre strekning å bremse på! Dermed SKAL vi ta større hensyn til de foran oss, og legge oss hvertall 5 sekunder bak!!