Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-08, 22:32   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, nå må jeg til frisøren. Trenger tips til ny frisyre :)

Opprinnelig lagt inn av Heidi, her.

Det finnes produkter som tåler mer sol enn vanlig, men det kommer også an på hvordan du pleier håret ditt, beskytter deg, og pigmentene i hvert hårstrå.
Så for meg denne frisyren til deg, bare ikke fullt så kort. Du ville kledt å ha en mørkere frisyre pga ansiktsfargen din og de mørke brynene.

Se der ja! Jeg hadde akkurat den du tenker på, litt lenger enn på bildet her, for ca 2 år siden, bare i en lyse variant da. Jeg var veldig fornøyd faktisk. Kanskje jeg må tilbake til hun som klippet meg da?

Jeg er jo usikker på lengden da, for jeg ser for meg langt hår rullet opp i store 70-talls krøller når jeg skal gifte meg en gang til neste år. Derfor vil jeg liksom beholde mest mulig av lengden. Hmm, dette var ikke lett.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat