Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-08, 01:39   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal aldri slutte i en jobb mer ...

I dag var den siste dagen min på jobben min. Og det har vært så utrolig trist. Jeg slutter ene og alene for å få kortere vei til jobbe. Jobber som lærer i ungdomsskolen. (15 min istede for 40 min.) I kveld har jeg vært på sommeravslutning hos en av kollegaene mine. Og det er så trist. Så utrolig masse flotte ord, snørr og tårer. Jeg har angret i hele dag på at jeg skal slutte. Hadde aldri trodd at det skulle være så trist.

Nå har jeg sommerferie og den skal nytes før jeg kaster meg inn i den nye jobben...

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat