Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-08, 12:59   #31
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svartelistene til familiens selvstendige rett

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror ikke denne siden kan gjøre så mye skade jeg altså. Forhåpentligvis kommer samtlige navn til alle i helsevesen, skolevesen, sosialetat, etc etc til å stå der etter hvert. Det er nå vel knapt noen som jobber med dette som ikke har vært «angiver» en eller annen gang.

:angiver:

Men jeg må si at selv om jeg har meldt bekymring til barnevernet i embets medfør, ville jeg likevel vært ukomfortabel med å ha navnet mitt på en slik liste.
Tror jeg kunne blitt litt paranoid mtp hva enkelte av de halvgale brukerne av denne siden kunne finne på. Lettskremt som jeg er, ville jeg jo ikke taklet om noen sto utenfor gjerdet mitt og så strengt på meg en gang... Let alone hundebæsj på trappa, trusseltelefoner og annet kreativt som glatt kunne kommet fra den kanten.