Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 17:00   #363
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

En gang var jeg på kafe med en venninne. Det var før røykeloven. Hun satt kjederøykende og snakket i en halvtime om hvor usunt det egentlig er med Farris. Da bli jeg litt sånn:

Men ellers er jeg enig i at man ikke trenger å være perfekt for å dele ut gode råd. Herlighet. Jeg er jo selv en mester i å mene saker og ting om andres situasjon, selvom jeg ikke er mer enn 96 % perfekt. Og jeg kan jo ikke akkurat gå ut og si at jeg selv er en dobbeltmoralist! Det skulle tatt seg ut!

Joda, men man kan fortsatt argumentere med at noe er farligere enn noe annet, synes jeg. Jeg kunne godt sagt at Farris nok ikke er like sunt som vann, men man kan drikke liter på liter før man er i nærhet av helseskaden av 1 sigg.

Det er noe helt annet enn å si at "du kan ikke uttale deg om hva som er sunt, så lenge du røyker".

Ikke at du gjør det, Linemix.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat