Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-08, 12:10   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor viktig er musikk for deg?

Jeg er usikker på om jeg kunne levd uten musikk. Sammenlignet med Scarlett og Glitter er jeg musikkblond.
Jeg hører mest på enkeltsanger, ikke så mye på kun en artist. Jeg bruker musikk som terapi, om jeg er lei meg hører jeg på trist musikk og så gråter jeg litt og føler meg bedre. Jeg må ha musikk med trøkk i når jeg trener og når jeg vasker hus, og musikk jeg kan synge til når jeg kjører bil.
Jeg liker best rolige sanger og at teksten har en historie som jeg noelunde enkelt forstår, uten å analysere meg i hel. Jeg liker veldig variert musikk, alt fra Olav Stedje og Knudsen & Ludvigsen til U2, Alanis Morissette og Aerosmith.
Jeg synes konserter er OK, men ikke et must. Jeg har hatt flotte konsertopplevelser (Kaizers, DumDum, Kent, CC Cowboys) og har billetter i skuffen til Chicago og REM. Kjekke ting, men ikke en livsnødvendighet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat