Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-08, 16:04   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har tatt meg litt vann over hode til 1års dagen

Det er så mange vi blir når vi inviterer den nærmeste familien. Vi har LITEN plass og har faktisk valgt å dele det hele opp. Men nå var de jo ikke det du spurte om. Vi har alltid pølser på bursdager. Det er en tradisjon mannen min sin familie alltid har hatt. Så vi har bare fortsatt. Jeg synes at pølser er en enkel og grei måte, lett å fikse og man kan forsyne seg selv. Vi har all maten inne på kjøkkenet og så forsyner alle seg selv. Veldig greit, men så er det det de forventer å få på en bursdag og.

I tillegg er det jo kaker og annet smågodt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat