Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-06, 21:12   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til antrekk

Hm... kort skjørt og høye støvletter er det første jeg tenker. Ikke stilettstøvletter, men likevel høye og "smale". Så ville jeg hatt på en kul topp av et eller annet slag, gjerne litt utringet (intet fungerer bedre når det gjelder å få sjefen til å legge merke til en ) og et eller annet utenpå - en innsvinget dressjakke, en kort cardigan/bolero hvis du liker lag-på-lag-stilen - et blikkfang. IT-veske er jo et must og gull tilbehør, litt "mye" men uten bling-bling.

Bare pass på å få noe farge et eller annet sted, så kan man gjerne kjøre mye svart. Rødt eller lilla er jo bra aksentfarger nå.

Og utenpå det hele tar du noe VARMT! Dunjakke eller varm kåpe eller hva du har - den skal jo bare være på i taxi og på gaten, og så står du friere til å ha på deg kule ting under. Og slipper å svette bekker innendørs.

Men jeg aner jo ingenting om figurhensyn, hang-ups og sånne ting man alltid har i bakhodet når man shopper. Hva man går med til hverdags er jo også av betydning - slik som dette er det jo mange som går på jobben hvis de jobber et fancy sted.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat