Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-08, 11:20   #15
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Så vanskelige dere er, damer.
Kryss av for det som er nærmest, da vel!

Det jeg er ute etter, er å se hvor mange som gjennomfører å ha barnet bakovervendt så lenge det er anbefalt av - altså fram til 4 år.
De som har hatt barnet bakovervendt lengre, krysser bare av for 4 år.

Sånn å forstå. Da har jeg krysset av for fire år.

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

For få alternativer ja . Storebror er snart tre og jeg regner med han sitter bakovervendt i enda noen år. Litt avhengig av om vi har bil som tåler to bakovervendte seter om ett års tid.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Enn så lenge har vi bil som ikke takler to bakovervendte bilstoler - så nå vil jeg tro at storebror blir snudd til beltestol når han er 3 år og 9 mnd. Da er lillebror så stor at han nok må bytte stol vil jeg tro - så da overtar han bokovervendt stol, mens storebror får beltestol.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Snuppa ble snudd i forrige uke. Hun er straks 3,5. I vår bil er det bare plass til en bakovervendt bilstol, og knerten måtte flytte ut av babysetet sitt nå. Så han fikk det bakovervendte setet.

Men dere har jo fått plass til to bakovervendte mens dere hadde babystolen? Duologic tar jo ikke mer plass enn Cabriofix og ikke trenger den seler slik at forsetet blir låst heller.