Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-08, 16:25   #108
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Bilsyke er noe de aller fleste vokser av seg, så det er verdt å prøve å snu igjan av og til.

Det visste ikke jeg. Selv kastet jeg opp på hver eneste langtur i barndommen og er fortsatt bilsyk i en alder av 37 år...
Andre jeg vet om som sliter med bilsyke, gjør det gjennom hele barndommen. Det er jo kjempefint om det er vanlig å vokse det av seg, for det er noe elendighet.

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Nå var det ikke helt seriøst ment da.

Men jeg innser mer og mer at det ikke er alle som er forbeholdt retten til å fleipe her inne...

Jeg skjønte irånien, Ariel!
Ska'kke henge lenge på FP før man vet at "og det ble folk av meg"-argumentet ikke blir tatt på alvor.

Det er selvfølgelig ikke at must å stemme i pollen min - men jeg lagde den såpass "rough" med vilje for å få et greit overblikk. Skulle jeg delt inn i måneder og år fram til konfirmasjonsalder ville den blitt altfor lang og til slutt litt uinteressant.
Så fint at de fleste bærer over med dette, og stemmer selv om de ikke snudde setet på selve bursdagen.
Og til dere som har barna i setet enda selv når de er 5 (var det Aminta og Skremmern?) - dere kunne jo bidratt til å få så høy prosent som mulig på det siste alternativer, da! Om barna sitter bakovervendt til de er 4,7 eller 5,2 år er ikke så interessant for meg (og det er MIN poll ) - det som er interressant, er å se hvor mange som sitter bakovervendt hele den enbefalte tiden.