Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-08, 16:51   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Lillemor ble vendt da hun var halvannet år gammel. Årsaken var at hun hylgråt da vi kjørte bil, og vi konkluderte med at risikoen for at noe skulle skje var større med et hylende barn i baksetet. Det jeg imidlertid ikke kan fatte, er at vi ikke testet ut reisesyketabletter først. Vi tenkte rett og slett ikke på det.
Jeg håper vi slipper det problemet med Knerten. Det er mulig vi vil være litt mer utholdende denne gangen, men husker med gru tilbake på bilturer med kvalmen langt opp i halsen, og blir nok litt påvirket av det. For jeg vil jo at de skal sitte trygt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat