Sv: Utsikten vår
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
He,he,he Ja, jeg sliiiter meg gjennom dagene her.... Neida, fra spøk til alvor. Det er veldig ok å bo et slikt sted når man vet at det ikke er for alltid. Man får mange nye bekjentskaper og man drar med seg masse erfaringer som kommer godt med. Dessuten må jeg si at jeg er rimelig glad for at jeg ikke trenger å ta på Amanda mer enn en tynn sommerkjole for å kle henne, og her hjemme tasser hun rundt i trusen hele dagen.
Jeg er også helt klar på at jeg ikke kunne bodd her resten av livet. Ikke fordi utsikten er stygg eller været er bra, men fordi det blir ensformig med bare sommer, sommer, sommer og fordi man blir litt bedagelig anlagt av å bo lenge på et sted hvor alle tenker "i morgen, i morgen". Det er dessuten stor forskjell på fattig og rik her, selv om ingen sulter, og den forskjellen blir litt for nær synes jeg. Vanskelig å forholde seg til noen ganger.
Det med årstidsvariasjoner er jeg faktisk helt avhengig av. Jeg blir deppa av for mye sommer, men aldri deppa av for mye vestlandshøst. *rar*
|