Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-08, 20:03   #131
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Men hva er egentlig trangt? Man vil jo at barnet skal sitte med setet ganske tett rundt seg. Skal jo ikke være mye plass å bevege seg på.

Trangt er når man ikke får plass, rett og slett... Hodet går over kanten bak, knærne begynner å nærme seg ørene og beltet er for kort.

Det er åpenbart stor forskjell på seter - noe Aminta har forklart litt om - og vår eldste på 5 1/2 får ikke plass i det bakovervendte setet vi har.

Jeg har ærlig talt heller aldri tenkt tanken på å la barn over fire sitte bakovervendt all den tid jeg synes folk strever med å "holde ut" til 4-års alder. Men det er muligens et poeng å ha barna bakovervendt til de er både 5 og 6?
Vi er nok mer enn fornøyde om det funker fram til 4 år, tenker jeg.