Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-08, 22:23   #153
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Jeg stemte 3 år, men vi snudde ham altså da han var 2 år og 7 måneder. Han hadde vokst ut av Izi Kiden, fikk ikke plass til rompe og bleie lenger rett og slett, samt at hodet stakk over. Han var stor nok til beltestol og vi byttet til den. Jeg var moderat komfortabel med det, og hadde jeg valgt om igjen tror jeg at jeg hadde kjøpt et TWE. Nå er han 3 år og 3 måneder og jeg vurderer ikke lenger snu ham på nytt. Det må sies at han har skreket og kranglet i bilen siden han var nyfødt og jeg har hengt bakover store deler av tiden - etter at vi snudde ham har vi knapt protester bak der, så sånn sett føles ikke tryggheten SÅ redusert. Kink i nakken hos fører er også småskummelt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat