Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-08, 23:18   #6
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt badestamp?

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Jeg skrev "hytte", for jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle den. Vi bygger i hagen og det skal brukes som erstatning for den kjellerstua som vi ikke har. Hadde vi vært sikre på å få det til, kunne vi jo ha satt sammen en stamp selv. Men jeg forstår det slik at det trengs en del spesialverktøy som ikke hvermannsen har. Bruker mannem din lang tid på en stamp da? Trengs det spesielt verktøy?

Har sett mange stamper og de har vært solide nok. Mange av dem er flere år gamle og flittig brukt.

Vi pleier å ha litt vann i vår så den ikke tørker helt ut i sola. Tar jo lenger tid å fylle den om den lekker mye. Husker ikke hvor lang tid han bruker jeg, men er plankene ferdig skjært opp går det jo fort. Han har laget noen stykker da.. Han har en jekkegreie han bruker for å få strammet den ihvertfall. Den trer han inn på stålrammene han har rundt stampen.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat