Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-06, 10:10   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er sjokkert! (om bhg. og sikring av barn i bil)

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Men dersom barnehagen hadde brukt det til kortere turer av og til, er det ikke noe å reagere på, syns jeg.

Det er jeg helt enig i, men da må barnehagen sørge for at de som bruker pute er gamle nok / tunge nok til det. Hadde det vært mitt barn, så hadde jeg i alle fall ønsket å vite om turer der han kom til å sitte på pute. For jeg ser for meg at han ville ålet seg ut, prøvd å ta av seg beltet, sittet helt feil mht. armer osv., så det hadde vært nødvendig for meg å informere de ansatte i bhg om at han måtte overvåkes kontinuerlig, slik at han ikke satt feil på puten.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat