Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 09:11   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja men det føles litt voldsomt å komme med skriftlige klager til alle nyinnflyttere. Jeg synes egentlig styret kunne feks. lagt en lapp i postkassen til alle som nettopp har flyttet inn, der de understreker viktigheten av disse reglene. For det er altfor få som er klar over dem.

Vi har masse nabobråk også. Spesielt de som bor rett over oss (kommunal leilighet, stønn). De kan ikke ETT ord norsk, så da mannen og ei dame fra styret var oppe og skulle gi dem beskjed for en stund siden, var det helt umulig. Ingen i leiligheten kunne et eneste ord norsk. Styret skulle da få en tolk fra kommunen hit som kunne gå gjennom reglene sammen med dem. Vel, dette er 5-6 måneder siden og ingenting har skjedd enda.
I tillegg sliter vi med ekstremt dårlig ventilasjon i blokkene her. Røyker noen inne, merkes det i alle leilighetene. Ingen av oss røyker, men vi har allikevel MYE røykelukt i hele leiligheten hver eneste dag ...

Høres det ut som jeg vil flytte eller? Det er fryktelig psykisk nedbrytende å bo her.

Om de får 3 klager over kort tid (lurer på om det er 6 eller 12 mnd) så kan borettslaget kaste ut vedkommende. Kommunen er vel pliktig til å ta hjemmebesøk i de kommunale leilighetene om de klager der - da klagen nemlig skal sendes til kommunen og ikke til de som bor der (evt sendes til begge - det har borettslaget her pleid å gjøre)