Tråd: Bravissimo
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 09:27   #22
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bravissimo

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

MinaX; hvordan er fasongen i forhold til BH-størrelsen?

Jeg er veldig smal rundt ryggen, og bruker en liten størrelse i BH, men jeg er jo ikke akkurat liten over magen og er redd for at en tankini skal rulle seg opp og legge seg som en pølse på et lite flatternde sted.

Hm.. det er litt vanskelig å svare på. Som jeg skrev over, så kan du regulere med trusen, den blomstrete delen kan brettes opp eller ned, så det hjelper jo til å få dekket magen. Jeg tok en stor størrelse, men jeg har både store pupper og stor mage (bestilte vel 36E). Jeg tror cluet er å ikke bestille for liten størrelse ihvertfall, for sånn opprulling er jo ikke så behagelig. BH'en inni er det to hakk så du kan regulere noe der også.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat