Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 21:20   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke spørsmål kan man stille for å bli riktig godt kjent med et annet menneske?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg har det med å få servert livshistoriene til folk på de merkeligste steder - bussholdeplasser, venterom, Kiwi... Jeg tror kanskje ansiktet mitt ser innbydende ut eller noe
Uansett hvilken egenskap jeg har, så drar jeg nytte av denne evnen i jobben min.

Jeg tror nesten det viktigste er å være mottakelig for det de forteller først, å vise at en bryr seg eller er interessert, og forstår.
Rett og slett være en god lytter. Samtidig liker jeg å være litt utfordrende mot de som later til å tåle det - bli en 3-åring som sier ´hvorfor´.

Men konkrete spørsmål? Hm. Får tenke litt over den.

Kan jeg spørre om det er noe spesielt som får deg til å starte denne tråden?

Jeg har også en slags fremmed-attraktor, som gjør at vilt fremmede gjerne kan ta kontakt og dele livshistorien sin med meg, men jeg er for tiden litt dårlig på å stille gode spørsmål til venner og bekjente. Føler litt at mine sosiale evner har lidd etter 3 år med lite søvn og mye bekymringer, og det er delvis bakgrunnen for spørsmålet mitt. Hovedforklaringen er at jeg har en syk mor, og etter en samtale med søsteren min tenkte jeg på at det er så mange ting vi ikke vet om mamma. Det er både om personligheten hennes og hendelser i livet hennes og hva hun følte i forhold til dem. Jeg vil gjerne stille henne noen gode spørsmål. Jeg lurer også på å skrive litt om meg selv til mitt barn, fordi han preges av hvem jeg er og hva som skjer i livene våre nå og som han er for liten til å forstå. Men jeg strever litt med å finne de gode "knaggene".

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

"Stemmes det Frp"?

Er svaret JA da, så er jo mye gjort! :ekskluderende og også fordømmende:

Hihi, jeg ser hva du mener, men dette er det ingen som vil innrømme her, enda det faktisk er minst hver fjerde person i kommunen som må ha stemt Frp ved sist kommunevalg.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat