Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-08, 21:34   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke spørsmål kan man stille for å bli riktig godt kjent med et annet menneske?

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Har dere noen bilder? Har hun noen album? Ut fra bilder får man mye informasjon - om hvem menneskene man er sammen med på bildet og hvordan hun opplevde det, og det kan være lettere å snakke om. Eller man kan ta utgangspunkt i seg selv - men i møte med nær familie kan det være "vanskeligere" å gi av seg selv på den måten, fordi det føles mer nært enn ovenfor fremmede.

Det er ihvertfall et utgangspunkt, men vi prates mest på telefonen, da hun synes det blir for slitsomt med fysisk besøk. (Må stelle seg, føler hun må sitte oppe m.m.). Men jeg noterer det ned. Hun har mistet mange foto fra barne- og ungdomstiden, var vel ikke mest genialt å ta det med da hun og pappa mønstret på båt og reiste rundt langs kysten av Afrika. På vei hjem forliste båten og diverse ting gikk tapt (inkludert hele platesamlingen deres :dån: ). Dette er ellers en spennende historie i seg selv, da. Må forte meg å skrive ned det jeg husker.

Tusen takk for gode tips allesammen, bare fortsett med alle slags tips. :sosial amøbe noterer flittig:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat