Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-08, 19:34   #15
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Håhei, det hadde du ikke sagt om du hadde sittet her og hørt borret i murveggen eller bankingen. Mannen min trodde HELT sikkert at det var naboene rett over oss som holdt på, han nektet å tro det var i fjerde. Men det var det altså. Det er helt sykt hvordan lydene høres overalt her i blokkene.

Det deiligste er jo å høre naboene gå på do. Daglig hører jeg prompe- og tisselyder, og når de trekker ned i toalettet. Sitter jeg selv på do eller er på badet, hører jeg ALT naboene nede snakker om, om de er i "området" rett nedenfor meg. For noen dager siden satt jeg på do og hørte naboene nedenfor snakke (), og så luktet hele dassen vår kinamat. Åpner døra og roper ut til mannen min "hey, de har kinamat nede, skal vi også bestille?" og så hørte jeg naboene under "haha, hvordan visste HUN at vi har kinamat".

Takk for alle råd, folkens. Jeg skal være flinkere til å klage skriftlig når det er noe, men jeg synes bare det er litt ekstremt å sende skriftlig klage til hver eneste nyinnflyttede nabo, for da må jeg jo sitte og skrive klager hver uke omtrent ...

Jeg syns det høres ut som om det er ekstremt lytt der du bor. Og dermed tror jeg det blir enda vanskeligere å nå fram med klager. For når du faktisk kan høre så mye som du her beskriver, da er det nesten umulig for å folk å få gjort noe uten å forstyrre andre. Mitt beste råd da er å flytte. Jeg hadde ikke orket å høre toalettlyder fra naboene.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat