Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-08, 21:23   #9
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook: kan være på noens side uten å vite om det?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Oversatt: Man kan be andre om dem vil være ens venn (og dermed bli oppført på dennes 'vegg'), men da må den som blir spurt si 'ja'. Den som spurte kan slette/fjerne den som svarte ja hvis og når den vil. Er det riktig? Jeg skjønte ikke helt det forklaringen din, skjønner du, så jeg har prøvd meg på en oversettelse slik at mitt ullete hode skjønner...

Å tagge betyr at bildet linkes inn til din side. Slik at man kan finne bildet fra din profil. Jeg går ut fra at en må være venner med de en "tagger".

F.eks om jeg hadde vært på fest med kamera kan jeg legge ut bildene, og takke de som er på facebook. Om du hadde vært på samme festen vil bildene av deg der du var tagget finnes på din profil. Så de som var inne og så på din side ville se bildene. Dette kan du fjerne selv.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat