Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-08, 05:46   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg har erfaring som leietaker i kommunal leilighet. Jeg anser jo meg selv som en respektfull og grei nabo, da. Men man må jammen tåle mye rart som "kommunalt pakk" (som en nabo en gang kalte det) også. F.eks. at en nabokjerring setter i gang underskriftskampanje for å få kastet ut de to familiene med funksjonshemmet barn. Vårt barn og en nabo som har et barn med Downs syndrom.

Jaja. Hun fikk i alle fall ingen underskrifter fra naboer ved siden av, over eller under leilighetene. Og hun fikk ikke noen i nærheten med på å juge på oss unødig støy. Så da begynte hun jaggu å tråle andre oppganger bortetter blokka i håp om å få en underskrift. Jeg tror hun fikk et par stykker 2-3 oppganger bortenfor vår.

Som sagt, jeg har vokst opp i FLERE kommunale leiligheter (den siste bodde jeg i fra jeg var 6 til jeg var rundt 23), og mamma bor fremdeles i kommunal leilighet. Men med den dårlige erfaringen jeg har fra andre kommunale boliger, tør jeg ikke ta sjansen på å bosette meg i så umiddelbar nærhet til en slik bolig igjen.