Sv: Det å ignorere borettslagets regler
Jøss, så det er ikke bare jeg som har sære naboer. 
Huff, han som bor under oss gir tydeligvis en god faen i alt som heter regler. Har hatt problemer med ham før også, en jypling på sikkert rundt 25 år. I går hadde han tydeligvis fest, med intenst høy dunkemusikk fra 22.30 til rundt 02.00. Det var helt forferdelig, det var så høyt at jeg kunne glemme å legge meg, og vesla våknet og fikk ikke sove igjen. Heldigvis sov Luca gjennom det. Mannen var nede TO ganger og spurte om de kunne dempe seg litt, da de hylte og hoiet som noen andre galninger hele tiden. Men med en gang han kom opp var det på'an igjen, og da skrudde de musikken ENDA høyere, sikkert for å irritere "den teite naboen". I tillegg røykte jo sikkert alle sammen der nede og ALL røyken sev opp til oss. Toalettet og gangen vår luktet sånn røyk at jeg fikk tårer i øynene og hadde problemer med å puste skikkelig (nei, jeg er ikke hysterisk), og alle klærne som henger til tørk på "terrassen" (innglasset) stinket røyk i morges, så jeg måtte hive alt i maskinen igjen. Jeg mistet pusten da jeg kom ut i gangen og på do igjen i dag, fikk DEN røyklukta imot meg. Rommet til vesla stinker også.
HELDIGVIS jobber styret (visstnok) med å fikse ventilasjonen nå. Ja, det har bare tatt 10 år omtrent. Da vi flyttet inn her for 3,5 år siden var ventilasjonen skikkelig dårlig og den har enda ikke blitt fikset. Jeg synes det er helt sykt at vi skal betale 3500,- i leie i måneden når vi omtrent ikke kan være inne i vår egen leilighet enkelte dager pga. andres røykelukt. Mange av mine røykende venner og familie har selv reagert og tror folk har vært her inne og røyket, så det er ikke bare det at vi er ikke-røykende oversensitive hysterikere.