Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-06, 13:24   #19
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronica Orderud i P3)

Jeg hørte litt på P3 i går formiddag og da kom det plutselig litt mer fra intervjuet med VO som var sendt dagen før. Blant annet svarte hun ja på at det hadde vært myyye lettere å være lesbisk og la ut som sitt forhold til Per og hvorfor hun var glad i ham. Det var jo forsåvidt greit nok, men jeg byttet kanal etter to minutter fordi jeg ble helt stressa av den skrikende stemmen og stadige latterhikstene.
Jeg vet ikke om jeg synes VG-sitatet var så innmari festlig, jeg er plutselig blitt litt prippen på sånt Men det har vel kanskje vel så mye med yrket mitt som journalist og at det der blir å dra det for langt. Det er jo tross alt mennesker som er døde...