Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-06, 12:30   #5
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen har begynt å pynte til jul

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åååh så da kan jeg snart "risikere" å se pyntede trær i hager og lysestaker i folks vinduer?

Jeg gleder meg ihjel til folk begynner å pynte, jeg begynner nesten å grine bare jeg ser et hagetre med lys på eller trekant-staker i vinduene. :hæppikrai:

Om du har lyst til å grine litt så får du bare ta deg en tur nedom her da (så kan du nyte naboens vindu, og jeg kan sikkert skru på mine lys også for anledningen )

Når det skal være sagt, så tror jeg akkurat denne naboen er noe av det mest "julete" som finnes og hun legger ikke skjul på det heller. (det er en veldig koselig nabo.)