Iset: Har dere sikringsskap på gangen? Trekk ut sikringene til bråkenaboen neste gang de holder på så sent og ikke vil høre. Funker, nemlig Ellers er jeg sjeleglad for at vi flyttet fra vår leilighet for en mnd siden. Jeg hadde garantert klikket i løpet av sommeren pga bare En nabo. Vi slet og om røyking. Og naboen ga blanke i at jeg faktisk ble syk. Flytte seg til andre siden av terrassen gadd hun ikke. For stolen sto jo der De ramlet og slamret og bråkte hele dagen. Ungene klatret over skilleveggen på terrassen eller hang på den og glodde. I år satte forresten foreldrene likegodt utebordet så langt ute på sin terrasse at de hadde fullt innsyn i hele vår leilighet og uteplass. OG de presterte å bli sure da jeg satte parasollen som skjerming for å orke å være hjemme. Jeg savner heller ikke de som bodde vegg-i-vegg med soverommet. De bråkte hver gang de hadde seg, kun på bestemte dager må skjønne Og murborringen? Jeg har dratt med meg 2 hylende unger og ringt på hos en som bare MÅTTE borre en kveld. Og skremte opp barna som selvsagt hadde sovnet. Snakker om pensjonist som er hjemme hele dagen ellers. Jeg savner heller ikke å høre alle andre sine vaskemaskin-sentrifugeringer som ikke står stødig og gjør så glassbordet vibrerer og bildene rister på veggene. Jeg skal ikke tilbake til leilighet, iallefall ikke før jeg blir så gammel at jeg ikke hører de andre bråker