Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-08, 16:03   #85
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Hmm... nå kom jeg nettopp over en annen av blokklivets "gleder", da jeg glad og fornøyd satte kursen ned trappene med klesvasken. En svær jævla dam med SPY i trappa!

Jeg lokaliserte raskt "synderen", én fordel ved å ha soveromsvinduet ovafor inngangsdøra, er at man hører jo når folk kommer hjem om natta. Så jeg ringte på nede i første og spurte forsiktig om han hadde hatt gjester. Gurimalla så flau han ble. Da jeg kom opp fra vaskekjelleren sto han stakkar'n og vaska. Hadde hatt en gjest som bare "forsvant" i natt, sa han. Gjesten har altså gått opp trappene og spydd i tredje etasje

Nå må jeg vel sørge for å treffe på de gamle nabokjerringene mine og fortelle at det var ikke meg. Én av dem hadde nemlig hengt opp lapp på gelenderet: "Kan den som har SPYDD her fjerne det snarest. Fy! Fy! Fy!"

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat