Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-08, 21:28   #23
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.699
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

:abonnerer:

Vi blir naboer! :lykkelig : Hvis du trenger malehjelp (eller noe annet) i løpet av høsten kan jeg jo komme ned når Lillebror skal sove, sette vognen ut i hagen og komme inn og ta et tak.



Du må selvfølgelig komme! Kaffeslabberas i hagen?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Oj oj oj, gratulerer så mye! Dette kommr til å bli DET drømmehuset. Hvor går ferden nå?
Jeg elsker hvite hus så jeg syntes dere skulle gå for det. Men karmene bør også være hvite. Har tidligere bodd i et hvitt hus med grønne karmer. Jeg syntes personlig ikke at det er så fint og iallefall ikke på et sånnt type hus.

Så spennende og slitsom tid dere har foran dere. Gleder meg til å følge med på dette prosjektet.

Vel, denne gang er det ikke barn-i-magen. Så dette kommer nok til å ta den meste av tiden fremover, gitt. Jaja, enda godt jeg skal begynne i ny jobb samtidig.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

FOR et vindu! Hvitt med grønne karmer?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvitt med mosegrønne karmer. : hjerter:

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

For et drømmehus!

Jeg stemmer for hvitt med grønne eller brune karmer.

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Så heldige dere er, det huset kommer til å bli kjempefint!
Jeg ville malt det hvitt med hvite karmer.

Jøss, har dere hørt tankene mine? Jeg har tenkt hvitt med grønne karmer, men da antikkhvit, med litt gult/svart i, og en blek-blek grønn. Samtidig er vinduene veldig små, så jeg er redd det kan ta for mye lys...

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

For et spennende prosjekt! :følger med: Jeg ser ikke bildet av den glasserte taksteinen?

Når det gjelder farge så synes jeg noe a la det som er på huset passer godt. Ellers er jeg svak for gamle hvite hus også.

Ser du bildet nå? Enig i at den gule er ok, men ville nok hatt den litt mindre blass... Hvite hus er flotte. Og når vi har vurdert farge, må vi jo også tenke på type maling. All malingen skal ihvertfall skrapes av, slik at vi vet hvor mye kledning som må byttes.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat