Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-08, 22:34   #19
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til syden med barna

Vi dro til Kypros i mai i fjor, og hadde vel som du får, ingen sete til lillemann.... han var da 1 år og 10måneder. Jeg hadde han på fanget hele tiden. Da maten kom ble det virkelig kaotisk for jeg kunne jo ikke ha ned bordet og mannen og storebror skulle jo spise..
Jeg slang maten under stolen og da mannen hadde fått kastet i seg sitt så overtok han lillebror så jeg fikk spist.. men da ble det jo ikke noe kaffe eller noe på oss for vi hadde ikke bord eller armer til alt. Og damen som serverer kommer ikke tilbake til oss...
Og da jeg spurte, på neste runde, om damen kunne ta brettet mitt med søppel så ville hun ikke for det var ikke det hun samlet inn.. da slang jeg det under stolen igjen og ble litt matt over at de kanskje kunne være litt mer behjelpelig når vi da har armene fulle og prøver så godt vi kan.. puh.
Hadde jeg visst dette hadde jeg ikke kjøpt sånn mat som krever bordet nede.

Ville hatt med sånn bærbar DVD spiller til storesøster, ja.

Når vi skal på tur om en måned får lillebror eget sete og jeg er veldig spent på hvordan han takler det mht. når vi letter og må sitte fastspent i hver vår stol.