Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-08, 20:01   #85
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg er uenig i at IKEA er den slemmeste gutten i klassen.

• De har god kvalitet, minst like bra som andre, dyrere kjeder.
  • De tenker miljø, det at pakkene er flate gjør at man kan kjøre færre turer, de bruker materialer som er gjenbruk- eller nedbrytbare.
  • De bruker ikke regnskogsmaterialer, eller andre miljøskadelige deler, i tillegg til å utnytte mest mulig at råmaterialet.
  • De har et godt program for å få bukt med barnearbeid, og bygger skoler til arbeiderne der de har fabrikker.
  • De tenker innovativt både i design, løsninger, materialbruk og markedsføring.
Du kan lese mer her.
At noe er billig er ikke å markedsføre forbrukersamfunnet.

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Men jeg blir stresset og aggressiv av å være på IKEA. Jeg tror det er størrelsen og menneskene, jeg vet ikke helt. Jeg vet at jeg må være mett og uthvilt for å takle det kjøpesenteret uten å komme ut i et farlig humør.

Jeg har det på samme måte. Vi har en god blanding IKEA og annet i vårt hjem, men kjøper mye bokser, esker og andre oppbevaringsløsninger fra IKEA. Jeg er ikke blant dem som rasker med meg en million småting bare fordi det er billig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat