Tråd: Raaaaasende!
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-08, 17:11   #35
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raaaaasende!

Esme og Nenne er gud er også en mulig T_skjorte ....jeg er fortsatt så pass sint at jeg ikke har gjort noe ennå hevn er best servert iskald.....Veit ikke om trussel om vold funker, Dama i nabohuset (som er super cool til vanlig) klikka i fjor og knuste dørklokka hennes fordi hun var så ufyslig ovenfor ungene hennes hun skulle inn og ta kjerringa.

Jeg må indrømme at da jeg hørte om det syntes jeg det var noe overfølsomt nå er jeg heeeelt ombord vold er fint.

Jeg tenkte og kontakte dattra hennes, hun er litt ødelagt i hodet og er endel på psyk.sykehus men ordentlig og snill og glad i dyr osv. dama har en sønn også som av og til bor i kjelleren, vi kaller'n Bad boy Bobby han snakker ikke til noen , men han gjør ikke noen noe heller trukke han er helt mennesket å snakke med.

jeg tar en litt bekymra prat med dattra om hvordan ting begynner å skli ut og at det virker som om hun begynner å få litt undelige ideer i forhold til ting- låser døra kjefter uprovosert på barn etc. kansje spørre om de er sikkre på om hun klarer og håndere ild støm osv. Jeg blir jo litt betenkt når hun låser meg ute fra barna at jeg blir litt redd for å bo der og om hun kan bli voldelig ungene er små osv, nabodama vil elske det og backe opp 200%...moahahahah

Vel, jeg er fortsatt sint, kansje jeg bare begynner å ha nøkkel med meg hele tia og håpe hun tar turen snart- jeg synes nemlig litt synd på henne alikevel.
tenk å være så gammel og ha så lite være så teit det er så jævlig trist at noen har klart å leve i 80 år og å være like moden som et eplekart.

era er ikke aktiv   Svar med sitat