Sv: House of Oslo
Jeg og Mica tok oss en raid på House of Oslo i dag, og det var riktig så masse fint å se på der. Illums var jo høydepunktet med masse fine designmøbler, og ikke minst lamper. Men vi var veldig flinke og klarte å la kredittkortene ligge i lommeboka. Nå hadde de heller ingen knalltilbud akkurat på den butikken, så det er jo bare å komme tilbake senere om man skal ha noe.
Men på den nye butikken Hemtex hadde de faktisk 50 % på alt i butikken, så der måtte vi bare kjøpe inn litt. Kjøpte to store dunputer, en hvit juleduk med enkle røde hjerter og matchende servietter og noen brikettkluter til ungene. Alt for den nette sum av 236 kr. Mica fikk tak i masse fine julenisselys til halv pris. Er litt usikker på om jeg skulle ha kjøpt et av de utrolig fine sengeteppene i silke som også var på halv pris, men jeg rer jo uansett sjelden opp senga...
Ellers så var det masse små og store interiørbutikker samlet under et tak. Det var langt fra stappfullt med folk, og det ble servert drikke og pepperkaker, og så fikk alle en pose med blader (bl. a. siste nr av Elle interiør), en såpe og en mørk sjokolade.
Og så hadde vi det veldig koselig sammen også da, så klart. Besøk anbefales! Eneste jeg savnet var en skikkelig kafé da, håper det kommer på plass snart.
|