Sv: Dødt ekorn i badebasseng!
Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.
Da vi bodde på den norske ambassaden i Botswana hadde vi til stadighet store pansertusenbein som gikk i bassenget, krøllet seg sammen og døde. De måtte jo fjernes, de var så ekle å bade med (for alle andre enn svigermor i alle fall, som er herda etter et langt liv i NORAD og nok ville badet med en død krokodille).
Ankom en sen kveld et litt lusent ungdomsherberge i Russland, hvor jeg skulle dele rom med en kamerat som har fobi mot kakkerlakker og sånt. Han var trøttest og fikk derfor gå i dusjen først. Skriket hans da det i stedet for vann kom en strøm av kakkerlakker ut av dusjhodet gir ennå gjenlyd i Moskvas gater...
Den var verre enn kakerlakken som sat og vinka til meg med følehorna sine frå tannbørsten min på badet på studentheimen i Moskva i -97! Men berre den fekk meg til å grøsse ganske bra.
Eg var no glad det ikkje var meg som prøvde å slå ein springande kakerlakk, slik som venninna mi borti gangen: Kvar gong ho slo på han så spratt det ut ungar i alle retningar (sa ho i alle fall...)
|