Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-08, 23:39   #1
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dødt ekorn i badebasseng!

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Da vi bodde på den norske ambassaden i Botswana hadde vi til stadighet store pansertusenbein som gikk i bassenget, krøllet seg sammen og døde. De måtte jo fjernes, de var så ekle å bade med (for alle andre enn svigermor i alle fall, som er herda etter et langt liv i NORAD og nok ville badet med en død krokodille).

Ankom en sen kveld et litt lusent ungdomsherberge i Russland, hvor jeg skulle dele rom med en kamerat som har fobi mot kakkerlakker og sånt. Han var trøttest og fikk derfor gå i dusjen først. Skriket hans da det i stedet for vann kom en strøm av kakkerlakker ut av dusjhodet gir ennå gjenlyd i Moskvas gater...

Den var verre enn kakerlakken som sat og vinka til meg med følehorna sine frå tannbørsten min på badet på studentheimen i Moskva i -97! Men berre den fekk meg til å grøsse ganske bra.
Eg var no glad det ikkje var meg som prøvde å slå ein springande kakerlakk, slik som venninna mi borti gangen: Kvar gong ho slo på han så spratt det ut ungar i alle retningar (sa ho i alle fall...)