Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-08, 20:35   #255
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge satt ditt barn bakovervendt?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg kan skjønne hvorfor, ja. Det blir spennende å se hvordan det funker på turer som er lenger enn 5 minutter. Dette setet ga oss det samme problemet som det forrige vi hadde (0-18), det bygger litt i høyden, så åpningen i døra blir veldig liten. Imidlertid er dette lenger i ryggen, sånn sett passer det bedre. Vel vel.

All honnør for dere som orker prøve. Hadde det ikke vært for at alle bilturer lenger enn 10 minutter har vært et helvete hos oss siden han ble født, hadde kanskje vi prøvd også, men jeg orket ikke mer kink i nakken og hylskrikingen fra baksetet når vi likevel måtte kjøpe nytt sete.
Det går faktisk mye bedre nå. Ofte sier han "jeg synes det er moro å kjøre bil".

For all del. Jeg er helt enig i at sikkerheten kommer foran at barna skal synes det er moro, men det ER deilig - og også tryggere - å slippe å henge bakover når man kjører bilen. Likevel; jeg gleder meg til han blir 4 og jeg liksom kan "forsvare" snuingen.

Håper det nye setet svarer til forventningene!

apan er ikke aktiv   Svar med sitat