Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-08, 15:06   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg kan godt sove et par netter i telt når det er ordentlig sommer og vi tar båten ut til en fin øy, eller som en del av en sykkelferie/fottur/bilferie der man flytter seg kontinuerlig. Men campingplass og den stilen kommer jeg nok aldri til å prøve - jeg tror det er fordi jeg føler at det bryter VELDIG med den måten jeg liker å være sosial på. Når vi reiser på ferie med et definert reisemål så foretrekker jeg å sove innendørs. Jeg har latt meg overtale til telt og det er OK, men hytte/feriehus er bedre.

Storbyferie syns jeg hører våren og høsten til. På sommeren vil jeg være i nærheten av sol, sjø og svaberg eller eventuelt på fjellet på en av hyttene vi har tilgang til. Til nød noen dagers bilferie, men da helst utenom storbyene. Sydenlivet passer meg veldig bra, men mannen min hater det så da er det uaktelt uansett årstid.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat