Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-08, 22:01   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bord, skjenk og lampe i boks - tror jeg. Er jeg helt på jordet? Hvilke stoler?

Siden jeg går fra spisestuemøblement fra 1880 og diger messinglysekrone til "noe moderne noe" i nytt hus er jeg stygt redd for å være fullstendig på feil jorde.

Noen som har tilbakemeldinger på dette?

Lurer på dette bordet som blir rundt til vanlig og med 3 illeggsplater til "stort", skjenk, og lampe. Aner ikke hvilke stoler jeg skal ha, men synes de fra stolab (som har bord+skjenk) blir litt kjedelige.
Jeg tenker på bord+skjenk i lakkert bjørk (uten farge). Veggene i rommet er en helt nøytral lys kaffelatteaktig farge eller lys beige eller noe i den duren. Skjenken skal stå under et vindu og må være lav. (lampen er fra designspirit.no - takk for link den som la inn den ifm røde stoler! Og takk til LaBanga for tips om supert bord)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat