Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-08, 10:38   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke ... (med poll)

Det er liten tvil om at FrP har store forhåpninger om et brakvalg neste høst og satser på regjeringsmakt. Jeg har vel en mistanke om de fleste FP-medlemmenes holdning til dette, men lager en liten poll likevel (det er jo agurktid...) Hva synes du om en FrP-regjering?

Tanken på at FrP skal få stor nok oppslutning ved neste valgt til å komme i regjering skremmer meg veldig, merker jeg. Dette partiet kan ødelegge utrolig mye på kort tid, og jeg synes det er merkelig at det skal ha så god oppslutning i et land der vi har det så bra.

Jeg synes også det er rart at Høyre ikke sier klart og tydlig at det er uaktuelt å støtte en FrP-regjering eller sitte i regjering sammen med FrP. Hva synes Høyre-velgere på FP om regjeringsstøtte eller -samarbeid med FrP?

Men hvis vi tar vekk den lille r-en og gir FP regjeringsmakt - se det kunne blitt moro! Med egen Fjaseminister...

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat