Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-08, 16:55   #9
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Den evige latterliggjøringen av de som stemmer FrP er heller ikke særlig sjarmerende. Når ble det stuerent å hetse en gruppe mennesker for det DE mener er fornuftig politikk? Et partiprogram består av flere saker, og det er vel mer et unntak enn regel at man finner et parti man deler alle meninger med... Ikke alle som stemmer FrP gjør det fordi de har et rasistisk motiv og ikke alle som stemmer SV vil kaste kongehuset. Jeg trodde virkelig at folk her inne på FP var _litt_ mer nyanserte enn som så.

Et partiprogram består av flere saker, men stemmer man på FrP så stemmer man på et parti som har en grunnholdning som jeg synes er uakseptabel. Jeg ville heller ikke stemme på partier som har saker som for meg er etisk uakseptable. Hvis SV hadde hatt som sak at de ville kappe hodet av kongen, i tillegg til resten av partiprogrammet, hadde ikke jeg stemt på SV. Nå stemte jeg ikke på dem ved kommune- og fylkestingsvalget heller men...