Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-08, 02:06   #71
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Kjenner jeg blir kvalm og uvel av tanken på FrP i regjering. Hvem vet hvor mye de kan ødelegge på kort tid. Jeg syns også det er skremmende at befolkningen i Norge i slik stor grad støtter opp om dette partiet, og her kommer fordommene mine virkelig til sin rett. Jeg ser litt ned på FrP velgere fordi de er ekstremt naive.

Det er jeg enig med deg i.
Før så sa jeg at la de få 4 år i regjering så folk får opp øynene, men da en tenker på hvor mye de kan ødelegge på 4 år og hvor lang tid det vil ta å bygge opp igjen så blir jeg skremt av tanken på frp i regjering.
Lurer litt da jeg hører om uføre og sosialklienter vil ha frp i regjering fordi de vil ha billigere bensin og vin. ja da ser jeg på dem som ekstremt naive.
Min datter hadde en heftig diskusjon med ei jente som kommer fra Sudan ved forrige valg, denne jenta skulle stemme frp. og min datter sa at hvis de hadde sittet ved makta for 10 år siden så hadde ikke du vært her i landet. hun begynte å lese litt av partiprogrammet og valgte å ikke stemme.