Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-06, 12:16   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne MÅ dere se.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Eier dere ikke humor? Ler dere ikke av mailer satt sammen av filmklipp der folk faller og sånt heller?

Hvis jeg kunne velge ville jeg hatt en hel lørdagskveld med sånne klipp på tv med popcorn og teppe i sofaen. hadde storkost meg.

Det værste er jo at jeg aldri klarer å la være å le når sånt ksjer ute på gaten IRL også.. stakkars folk altså..

MÅ bare fortelle i går så skulle jeg innom trygdekontoret med mitt nye kontonr og sto og fyllte ut skjemaet der. Det satt endel folk og ventet på tur. Så får jeg en mld på telefonen min. (jeg har en sånn meldingslyd som høres ut som en dør-ringeklokke: Ding dong!) Da reiser en gammel skrøpelig dame seg og kaver seg skikkelig sakte bort til skranken og trodde det var hennes tur. Hun i skranken så bare rart på henne, men GUUUD som jeg lo. Satt og fniste hele veien hjem.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat