Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-08, 02:06   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man velger vekk karriere for å være hjemme med barna

Det er i de fleste tilfeller veldig sannsynlig at man velger bort jobb / skole bare for en periode, og "å gjøre seg avhengig av mannen / damen" er et idiotisk uttrykk for familier med felles økonomi. Det er ikke snakk om å velge bort seg selv, sjela, karrieren og alle ambisjonene. Det er snakk om å fordele arbeidsoppgavene i hjemmet, og for en av partene innebærer det en periode som hjemmeværende mens barna er små.

Nå kommer det sikkert haugevis av svar i samme gate som "jeg kunne aaaaldri vært hjemmeværende ...", "jeg må jobbe, finne meg selv, være noe annet enn mamma, snakke med voksne ..." osv. Vel, greit det, det høres bare så forbaska nedlatende ut. Like nedlatende som "jeg kunne aaaaldri gått glipp av barnets første leveår ved å tilbringe bare noen få (våkne) timer med barna hver dag." Man er forskjellige, men det er ikke sagt at et av levesettene er bedre enn det andre.

Sist redigert av Skremmern : 12-07-08 kl 02:14.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat