Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-08, 18:06   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

Vi vurderer å bytte rom med Glitterbarnet, men da må vi ha ny seng. Rommet hans er nemlig så smalt at en 150 cm seng vil gå fra vegg til vegg. Vi kan ikke kun ha dobbel rammemadrass, siden sambo og jeg er så ulik størrelse at jeg spretter omtrent en meter opp fra madrassen hver gang han snur seg. Så vi må ha to madrasser. Vi kan selvsagt bygge rammen selv, men jeg lurer litt på hva som fins der ute, vi har stort sett kjøpt madrasser og senger på IKEA tidligere, og det er ingenting der som passer.

Hvor finner jeg ulike typer rammer og madrasser som kan passe? Vi har ikke råd til en megadyr seng, den bør nok helst ligge under 3000,- inkludert madrasser. Jeg vet liksom bare om IKEA og Jysk.

Sist redigert av Tallulah : 13-07-08 kl 18:51. Årsak: presisering
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat