Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-08, 18:59   #13
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper jeg en god seng, som kun er madrass og ben?

På vår rammemadrass har vi en hel ramme og to seperate madrasser oppå denne. Tidligere hadde vi svane seng og da hadde vi forskjellig fastehet på de individuelle madrassene, veldig greit når det er forskjell i tyngde, og så ligger det en overmadrass over som "samler" de to underliggende madrassene.

Når det er sagt tror jeg du har en størrelse som er vanskelig å finne. Da jeg var barn (i gamle dager ) var det 75 cm som var standard bredde. Da var 150 cm dobbeltseng. Nå er det så vidt jeg vet 90 cm som er standard bredde på en enkeltseng, dobbeltseng er 180.