Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-08, 20:34   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg er sur på nrk sommermorgen...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg så ikke på hele, men jeg tror ikke han var svensk på ordentlig, det var bare et innslag hvor han lot som han var svensk, var det ikke?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Mener også det var i ett innslag. Den forrige programlederen var trønder da hun spilte vaktmester og det var ikke noe bedre.

for at jeg hisser meg opp

Men vi slo nå på nrk flere ganger å da snakket han nå svansk.

Nordlænning var han nu værtfall ikke. For han snakket svensk

Å turbo skjønner en del svensk men med at vi ikke er så mye ilag med svensker så kan det nå være litt vanskelig.

Engelsk hører han mere på en svensk.vi har ingen svenske kanaler. Og manns søskenbar snakker nok en blanding av norsk og svensk. men de har renere dialekt her oppe synnes jeg en eks en del plasser i sverige.

Jeg skjønner ikke alt i svensk, men mere for at jeg har dårlig hørsel og skiller ikke alle ordene .