Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-08, 19:42   #12
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 13.057
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Knurr!!! Er det lov til å skrive av seg litt frustrasjon her?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Gosh, men Bugaboo sin service pleier å være utmerket da. Min venninne hadde noe problemer med at bremsen ikke låste seg helt, bare på de to første hakkene og ikke det siste. Og hun fikk nytt understell levert på døren av upc få dager etter at jeg hjalp henne å skrive klage-mail. Og det gamle understellet kunne vi gjøre hva vi ville med.
Dette her var jo bare fryktelig irriterende.

Ja, jeg har hørt om andre som har fått nytt understell uten å måtte returnere. Men nå har de vel skjerpet inn litt. jeg skjønner jo at de vil ha det gamle tilbake, slik at de evt kan undersøke hva som er galt, og kartlegge feilene for fremtidig forbedring av designet, bl.a. Jeg har hatt flere reklamasjonssaker: først var det en ødelagt spenne på fempunktsselen, dette sendte jeg bilder av, og fikk tilsendt et sett med seler til å feste på rammen i stedet for de opprinnelige. Så mista vi bøylen i gulvet, slik at den hvite knappen knakk, og da fikk vi tilsendt ny gratis fra babytrader (det er jo mulig at den var skadet opprinnelig, men at vi ikke oppdaget det før den spratt løs i fallet...). Og i dag skal de altså ha sendt avgårde det nye understellet, etter at både de og Bugaboo har sjekket at det fungerer som det skal. Jeg er fornøyd med den servicen, jeg. Bare synd at jeg ikke har fått noen "lånevogn" fra Babytrader, men samtidig skjønner jeg at det ville vært urimelig mye styr med sending fram og tilbake.

Jeg har tenkt litt på dette brevet som kom så fort tilbake til meg. Antakelig har postfunksjonæren i Grensen fakset papirene mine over til godssentralen, og enten glemt den ene siden, eller at noe gikk galt med faksen. I så fall var det jo snilt av post-damen, da. Men jeg ble litt sjokkert da jeg klaget over at jeg ikke hadde fått ordnet alt med en gang, og hun svarte at "det er jo kundens ansvar å merke pakken riktig". Og hvordan skal jeg vite om jeg har merket pakken riktig, uten å spørre de som angivelig har greie på det?

og atter

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat